Охотники за металлом оставляют без связи ветеранов
Просмотров: 1173
14 липня 2018 10:06
«В доме, где находится наш совет ветеранов, месяц не было связи и Интернета. Долгое время был отключен стационарный телефон. Причину отключения телефонов мы видим в том, что повреждена большая часть телефонных кабелей, которые неизвестные похитили и сдали на металлолом. Это вызывает сложности в работе совета ветеранов: мы не можем поддерживать связь с ветеранами, ведь очень многие пожилые люди не умеют пользоваться мобильными телефонами. Сейчас телефон у нас уже подключен, но для многих ветеранов проблема не решена. Они остаются без стационарного телефона. Да и для всего Запорожья это вырезание кабелей - катастрофа! Без связи стоят огромные девятиэтажные дома! Хотим знать, как «Укртелеком» реагирует на массовое повреждение кабелей в Запорожье и что делать пользователям.
Людмила Петровна ГОЛОВЧЕНКО, зампредседателя совета ветеранов Вознесеновского района Запорожья».
На вопрос отвечает Марьяна Литвиненко, представитель пресс-службы «Укртелекома».
- За останні роки масштаби крадіжок телекомунікаційного обладнання, зокрема, мідного кабелю, стали катастрофічними. Щороку на мережі «Укртелекому» стається більше 20 тисяч таких випадків по країні. Збитки компанії сягають 350 млн. грн. щорічно.
Найбільше від злодіїв потерпають мешканці Дніпропетровської, Запорізької, Харківської та Київської областей. За перші шість місяців цього року по Україні сталося 10,6 тисячі крадіжок/пошкоджень/вирізів кабелю. З них - більше 1,3 тисячі у Запорізькій області. Мисливцям за металом не важливо, що вони можуть залишити будинок, мікрорайон, половину міста без можливості викликати пожежних або зателефонувати в «швидку допомогу», злодії шукають легкої наживи і здають мідь в пунктах прийому металобрухту.
«Укртелеком» всіма можливими способами захищає телеком-інфраструктуру: встановлює сигналізацію, заварюває колодязі тощо. Але, на жаль, ситуація з крадіжками залишається складною, що пов’язана з порівняно легким покаранням за такі крадіжки, ситуацією з пунктами брухту.
Про випадки крадіжок чи пошкоджень компанія повідомляє правоохоронні органи. Однак вирішення проблеми потребує комплексного підходу: посилення відповідальності за скоєння злочину, контроль за пунктами прийому кольорового брухту, заборона прийому телекомунікаційного кабелю від приватних осіб.
Варто зазначити, що ремонтно-відновлювальні роботи ведуться постійно. Щороку компанія відновлює роботу близько 700 тисяч ліній. Але великий обсяг пошкоджень на мережі вимагає чимало часу, матеріальних затрат тощо, що інколи не дозволяє оперативно відновлювати надання послуг. До того ж нерідко трапляються і повторні випадки крадіжок: коли оператор відновив кабель, а через деякий час злодії знову його викрали.
«Укртелеком» робить все можливе, аби якомога швидше знову забезпечити абонентів зв’язком. І просить абонентів із розумінням поставитися, якщо ремонтно-відновлювальні роботи потребують часу. За час відсутності послуг робиться перерахунок абонплати.
У разі виникнення проблем з послугами абоненту потрібно звернутися до контакт-центру за номером 0800506800 (дзвінки безкоштовні з мереж українських операторів).
Людмила Петровна ГОЛОВЧЕНКО, зампредседателя совета ветеранов Вознесеновского района Запорожья».
На вопрос отвечает Марьяна Литвиненко, представитель пресс-службы «Укртелекома».
- За останні роки масштаби крадіжок телекомунікаційного обладнання, зокрема, мідного кабелю, стали катастрофічними. Щороку на мережі «Укртелекому» стається більше 20 тисяч таких випадків по країні. Збитки компанії сягають 350 млн. грн. щорічно.
Найбільше від злодіїв потерпають мешканці Дніпропетровської, Запорізької, Харківської та Київської областей. За перші шість місяців цього року по Україні сталося 10,6 тисячі крадіжок/пошкоджень/вирізів кабелю. З них - більше 1,3 тисячі у Запорізькій області. Мисливцям за металом не важливо, що вони можуть залишити будинок, мікрорайон, половину міста без можливості викликати пожежних або зателефонувати в «швидку допомогу», злодії шукають легкої наживи і здають мідь в пунктах прийому металобрухту.
«Укртелеком» всіма можливими способами захищає телеком-інфраструктуру: встановлює сигналізацію, заварюває колодязі тощо. Але, на жаль, ситуація з крадіжками залишається складною, що пов’язана з порівняно легким покаранням за такі крадіжки, ситуацією з пунктами брухту.
Про випадки крадіжок чи пошкоджень компанія повідомляє правоохоронні органи. Однак вирішення проблеми потребує комплексного підходу: посилення відповідальності за скоєння злочину, контроль за пунктами прийому кольорового брухту, заборона прийому телекомунікаційного кабелю від приватних осіб.
Варто зазначити, що ремонтно-відновлювальні роботи ведуться постійно. Щороку компанія відновлює роботу близько 700 тисяч ліній. Але великий обсяг пошкоджень на мережі вимагає чимало часу, матеріальних затрат тощо, що інколи не дозволяє оперативно відновлювати надання послуг. До того ж нерідко трапляються і повторні випадки крадіжок: коли оператор відновив кабель, а через деякий час злодії знову його викрали.
«Укртелеком» робить все можливе, аби якомога швидше знову забезпечити абонентів зв’язком. І просить абонентів із розумінням поставитися, якщо ремонтно-відновлювальні роботи потребують часу. За час відсутності послуг робиться перерахунок абонплати.
У разі виникнення проблем з послугами абоненту потрібно звернутися до контакт-центру за номером 0800506800 (дзвінки безкоштовні з мереж українських операторів).