Експерт: Розумні люди викупили рекламні площі для агітації ще 3-4 роки тому
Просмотров: 1116
27 вересня 2018 11:37
В Україні варто працювати з конкретними цільовими аудиторіями, зокрема, в Інтернеті, адже там дуже легко реалізувати таку можливість. Що ж до рекламних площ на вулицях, то багато з них зарезервували ще чотири роки тому, після минулих президентських виборів.
Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK говорив політтехнолог Борис Тизенгаузен.
«Як політтехнолог я працюю з різними людьми і можу сказати, що є розумні особи, які думають про купівлю бордів за два чи три роки. Ба більше, дехто домовляється про це одразу після президентських виборів і купує місця для агітації заздалегідь, аби за місяць до нових президентських перегонів розмістити свого кандидата», – сказав Тизенгаузен.
Також він вважає, що в Україні дуже недооцінюють рекламу в Інтернеті і не заохочують різні категорії людей різноплановою рекламою.
«На мій погляд, дуже сильно не дотискають в інтернет-рекламі. Тому що політики широко демонструють лише ті ролики, які є однаковими та мають одні і ті ж посили. Натомість, виграють ті, які кластеризують цільові аудиторії в Інтернеті, бо кожен отримує свій месидж і за цим майбутнє», – прокоментував він.
Він також коментував тему рейтингів та антирейтингів майбутніх кандидатів в президенти і зазначив, що рівно через два місяці вони будуть абсолютно іншими.
«В Україні політик здатен з лідера нації перетворитися в ізгоя буквально за півроку. Навіть знаємо класичні приклади, зокрема, Надії Савченко. Інша проблема у Анатолія Гриценка, адже зараз передвиборча кампанія триває у одного чи двох кандидатів в дуже лайтовому стилі. Як тільки за два місяці до виборів люди почнуть реально діставати гроші, крутитимуть ролики, купуватимуть борди, вкидатимуть компромат, то Гриценко з його рівною і чіткою позицією «сидіння в кріслі» відійде дуже далеко на задній план. Так завжди було і так буде з Гриценком, як це не сумно для нього самого», – наголосив Тизенгаузен.
Також він вважає, що не варто поспішати із оголошенням про похід на вибори, особливо для медійних осіб, таких як Вакарчук чи Зеленський.
«Насправді, для медійного кандидата краще, коли чим пізніше ти говориш про те, що йдеш в президенти. Тому що зараз тебе не обмежують ніяким законом, також тобі не треба декларувати, чи витрачаєш гроші на передвиборчу кампанію, а також зазначати ефірний час на телебаченні, який був використаний на агітацію», – розповів політтехнолог.
На його думку, зараз пісні Вакарчука є крутим промо, як і для Зеленського «95 Квартал».
«Ті пісні, які постійно крутяться на радіо, фактично, є рекламою. Але питання у тому, чи буде це рахуватися рекламою передвиборчої кампанії, коли Вакарчук оголосить, що, наприклад, йде на вибори. І це вже питання до юристів. Це ж стосується і «95 Кварталу» та Зеленського», – додав він.
Источник: zik
Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK говорив політтехнолог Борис Тизенгаузен.
«Як політтехнолог я працюю з різними людьми і можу сказати, що є розумні особи, які думають про купівлю бордів за два чи три роки. Ба більше, дехто домовляється про це одразу після президентських виборів і купує місця для агітації заздалегідь, аби за місяць до нових президентських перегонів розмістити свого кандидата», – сказав Тизенгаузен.
Також він вважає, що в Україні дуже недооцінюють рекламу в Інтернеті і не заохочують різні категорії людей різноплановою рекламою.
«На мій погляд, дуже сильно не дотискають в інтернет-рекламі. Тому що політики широко демонструють лише ті ролики, які є однаковими та мають одні і ті ж посили. Натомість, виграють ті, які кластеризують цільові аудиторії в Інтернеті, бо кожен отримує свій месидж і за цим майбутнє», – прокоментував він.
Він також коментував тему рейтингів та антирейтингів майбутніх кандидатів в президенти і зазначив, що рівно через два місяці вони будуть абсолютно іншими.
«В Україні політик здатен з лідера нації перетворитися в ізгоя буквально за півроку. Навіть знаємо класичні приклади, зокрема, Надії Савченко. Інша проблема у Анатолія Гриценка, адже зараз передвиборча кампанія триває у одного чи двох кандидатів в дуже лайтовому стилі. Як тільки за два місяці до виборів люди почнуть реально діставати гроші, крутитимуть ролики, купуватимуть борди, вкидатимуть компромат, то Гриценко з його рівною і чіткою позицією «сидіння в кріслі» відійде дуже далеко на задній план. Так завжди було і так буде з Гриценком, як це не сумно для нього самого», – наголосив Тизенгаузен.
Також він вважає, що не варто поспішати із оголошенням про похід на вибори, особливо для медійних осіб, таких як Вакарчук чи Зеленський.
«Насправді, для медійного кандидата краще, коли чим пізніше ти говориш про те, що йдеш в президенти. Тому що зараз тебе не обмежують ніяким законом, також тобі не треба декларувати, чи витрачаєш гроші на передвиборчу кампанію, а також зазначати ефірний час на телебаченні, який був використаний на агітацію», – розповів політтехнолог.
На його думку, зараз пісні Вакарчука є крутим промо, як і для Зеленського «95 Квартал».
«Ті пісні, які постійно крутяться на радіо, фактично, є рекламою. Але питання у тому, чи буде це рахуватися рекламою передвиборчої кампанії, коли Вакарчук оголосить, що, наприклад, йде на вибори. І це вже питання до юристів. Це ж стосується і «95 Кварталу» та Зеленського», – додав він.
Источник: zik