Доказать, что электросеть не права - непросто
Жители частного сектора Мелитополя опасаются за бытовую технику. Из-за скачков напряжения в сети отключаются даже бесперебойники.
- Уже несколько недель напряжение в сети держится в районе 250 Вт, - рассказывает жительница ул. Репина Елена. - Вся техника, где есть автоматические выключатели, постоянно отключается. Боимся, что в любой момент может сгореть.
Женщина говорит, что в районный РЭС обращалась, заявление диспетчеру оставляла. Там обещали, что приедут. Но поломку так и не исправили. Да и собственно бригаду никто на улице не видел.
- А кто будет мне компенсировать убытки, если техника все же сгорит? - волнуется женщина и возмущается, что такого халатного отношения к потребителям давно не встречала.
Как поступать потребителю в случае, если услуга подается ненадлежащего качества, разъясняют в "Запорожьеоблэнерго".
"Відповідно до чинного законодавства у галузі електроенергетики, якщо споживач має претензії до якості послуг, які йому надає Оператор системи розподілу (далі - ОСР), - у тому числі до якості електрозабезпечення, - йому необхідно направити відповідне письмове звернення до ОСР.
Тобто, споживач, про якого йдеться, має у письмовому вигляді звернутися до району електричних мереж, який його обслуговує — Мелітопольського міськрайонного РЕМ.
Згідно із Порядком забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсації споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 №375, протягом 30 днів від моменту отримання такої скарги представники Оператора системи розподілу — ПАТ “Запоріжжяобленерго” - мають розглянути її та провести вимірювання параметрів якості електричної енергії у точці розподілу споживачу.
На підставі цих вимірювань буде зроблений висновок, чи дійсно має місце порушення параметрів якості електроенергії та, за необхідності, ухвалене рішення щодо усунення цих порушень, - отмечают в учреждении.