Як отримати електронний підпис в Україні?

Просмотров: 1625
9 жовтня 2022 08:10

Електронний цифровий підпис-це вигідна альтернатива класичному підпису, зробленому рукою. Вона хоч і відрізняється від класичного варіанту, але володіє ідентичною юридичною силою. Отримати електронний підпис зараз може абсолютно кожен. Для цього потрібно тільки звернутися в DepositSign. Фахівці компанії допоможуть оперативно дотримати всі формальності і отримати ключ для підтвердження документів.

Переваги цифрового підпису

Для багатьох людей такий формат виглядає вкрай надзвичайним. Більш того, навіть викликає недовіру і може асоціюватися з шахрайством. Насправді така технологія активно застосовується по всьому світу. Бізнесмени, власники компаній і звичайні люди спрощують собі життя за рахунок використання такого інструменту, як цифровий підпис. Вона виділяється наступними важливими перевагами і особливостями:

  • миттєвий підпис документів;
  • Оперативна ідентифікація;
  • просте використання;
  • оптимізація робочого процесу;
  • швидке отримання.

Користуватися цифровим підписом неймовірно просто. Докладні рекомендації даються при отриманні такого інструменту. Основне завдання правильно ввести пароль. Його краще запам'ятати, що максимально спростити і прискорити процес.

Сучасні системи безпеки повністю виключають підробку такого підпису. Вона володіє унікальним кодом, який повторити неможливо. Згенерувати ключ можна в будь-який момент. Його можна використовувати самостійно або передати певному співробітнику для підтвердження робочих документів.

Як швидко отримати цифровий підпис

Якщо вирішили долучитися до передових технологій, тоді радимо відразу звернутися в DepositSign. Фахівці детально розкажуть про всі нюанси такого інструменту, особливості отримання та використання. Щоб запустити процес, необхідно:

  • пройти реєстрацію;
  • оформити заяву;
  • надати документи;
  • пройти ідентифікацію.

Після дотримання всіх формальностей, в ецп онлайн буде виданий сертифікат. Він виступає в якості перевірочного електронного документа для ідентифікації власника ключа і його перевірки.

Використовувати такий підпис можна для підтвердження найрізноманітніших документів. Термін її дії становить один рік. Однак її можна в будь-який момент продовжити. Процедура гранично проста і займає мінімум часу.

Якщо самостійно відвідати офіс компанії немає можливості, можливий приїзд фахівця. Така опція узгоджується індивідуально. Якщо потрібна додаткова інформація або залишилися питання, менеджери компанії готові в будь-який момент проконсультувати.




Похожие новости: