Контекстна реклама: ключ до розширення цільової аудиторії
Контекстна реклама використовується як інструмент оптимізації сайтів в пошукових системах. Така реклама розташовується безпосередньо на сторінках видачі, або ж на партнерських ресурсах. Вона має значну перевагу в швидкості залучення клієнтів, але є й мінуси. Це висока вартість, та дія тільки в період показів. Коли реклама в гугл є найефективнішою:
- контекстна реклама добре працює для нових сайтів;
- вона необхідна для швидкого залучення цільової аудиторії на сторінку;
- контекст краще ніж інші інструменти просуває сайт на майданчиках-агрегаторах.
Налаштування контекстної реклами потребує досвіду, знань та професійних умінь. Вірні вихідні опції контексту ведуть до широкого обхвату та зниження вартості залучення кожного клієнта.
Параметри ефективності контекстної реклами
Пошукові системи на кшталт Google є основними платформами для розміщення оголошень. Такі площадки виділяють особливі місця на сторінці видачі, де показують рекламні об’яви. Рахується вартість одного переходу. В залежності від типу, реклама може виглядати по-різному:
- пошукова знаходиться безпосередньо на сторінці видачі, та виглядає як текст;
- медійна розташована на інших сайтах, і показується у вигляді картинок чи відео;
- банерна присутня на цільових ресурсах, може поєднувати текс, зображення, анімацію та звук.
Контекст потребує постійного тестування на різних площадках, зі зміною тексту та зображень. Мета таких оголошень — інформувати та спонукати користувача до активних дій. Важливо не тільки правильно налаштувати рекламу з самого початку, а проводити аналітику її ефективності. Аналіз та вивчення статистики дозволить економити бюджет.
Основні параметри контекстної реклами
Успіх контексту означає залучення великої кількості відвідувачів, збільшення продажів, підвищення дохідності бізнесу. При налаштуванні та використанні потрібно зважати на наступні параметри:
- ключові слова, що відповідають запитам;
- сторінка перенаправлення має відповідати пошуку відвідувачів, інакше час перебування на ресурсі буде мінімальним;
- налаштування таргетування чітко визначає цільову аудиторію;
- талановито написаний текст зацікавить споживачів, та спонукає їх до дії.
Важливим є визначення бажаних цільових дій користувача, що переходить за кліком. Також конверсійний сайт повинен швидко завантажуватись, бути зрозумілим, та дозволяти легко виконувати замовлення чи покупки. Весь СЕО комплекс дозволить підвищити сайт у видачі, та зробить всі інструменти оптимізації максимально ефективними.