Робота з дому: віддаленні професії все популярніше
SMM-фахівець
Соціальні мережі — розважальні майданчики з легким контентом, які заполонили вільний час. Там знайомляться, спілкуються, купують, запускають гральні автомати, працюють. СММ-щик — спеціаліст, який займається просуванням бренду. Він працює над його впізнаваністю, розробляє стратегію просування. Додатково:
- збирає інформацію про цільову аудиторію;
- вибирає напрямки роботи;
- розробляє контент-план;
- розміщує, готує посади для публікації;
- веде фільмування відеофото контенту.
У соціальних мережах просувають усі напрямки бізнесу. Фахівець працює сам за обмеженого фінансування. За достатнього рекламного бюджету з ним залучений дизайнер, копірайтер. Курси SMM-фахівців дозволяють опанувати спеціальність у стислий термін. Оплата співробітника складається з окладу премії за виконання KPI. Оплата проєктів обговорюється індивідуально. Пропозицію про роботу розміщено на біржах фрілансу.
SЕО-фахівець
SЕО-фахівець — займається просуванням сайту в пошукових запитах. Завдяки його роботі сторінка виявляється у топі видачі, що приваблює відвідувачів, збільшує обсяги продажу. Фахівець керується у роботі набором інструментів. Він:
- аналізує майданчики конкурентів;
- створює семантичне ядро;
- стежить за змінами алгоритмів пошукових систем.
У компанії може працювати один віддалений працівник, сформований відділ. Все залежить від обсягу завдань. Термін навчання професії 1-11 місяців. Процес відбувається віддалено. Людина відразу відпрацьовує практично отримані навички, збирає кейси. Пропозиції по роботі різняться по оплаті, все залежить від рівня кваліфікації.
Графічний дизайнер
Дизайнери працюють онлайн, офлайн. Коло обов'язків розширюється. Вони:
- Створюють друковані матеріали, пакування.
- Розробляють візуальну концепцію бренду.
- Розробляють логотип, брендбук.
Фахівці, які працюють у галузі, не всі мають вищу освіту у представленій галузі. Для старту достатньо кваліфікованих курсів, постійної практики. Важливо формувати наочність. Професія передбачає креативність, постійне підвищення кваліфікації. Є варіанти віддаленої роботи, оплата спеціалістів залежить від масштабу проєкту, тривалості, кваліфікації людини.
Таргетолог
Реклама — двигун прогресу. Успішні запуски реклами в інтернеті збільшують лояльну аудиторію, забезпечують приріст замовлень. Важливо працювати на цільову аудиторію, яка потенційно зацікавлена у товарі/послуги. Таргетолог визначає коло аудиторії, запускає тизерну, контекстну, банерну рекламу. Його завдання — створити її, спланувати рекламний бюджет. Успіх роботи — приведення клієнтів із мінімальними витратами. Робота передбачає віддалений формат. Технічний прогрес забезпечує зростання інтересу до віддалених спеціальностей. Якісна освіта, напрацювання кейсів, практика забезпечують високий рівень доходу, професійну популярність.