Валерій Маковецький - роль власних торгових марок Delfa, Bravis, LeChef у комерції

Переглядів: 1194

3 вересня 2020 08:35

Валерій Маковецький - роль власних торгових марок Delfa, Bravis, LeChef у комерції фото
Валерій Маковецький – співзасновник торговельної мережі “Фокстрот. Техніка для дому”

Валерій Маковецький – співзасновник торговельної мережі “Фокстрот. Техніка для дому” – ділиться з нами секретами бізнесу на прикладі private label. Компанія має вдалий 13-річний досвід впровадження власних торгових марок (ВТМ) у комерційну модель. Тому розповідь успішного бізнесмена буде корисна всім, хто розбудовує власну справу у сфері ритейлу.

Валерій Маковецький говорить: “Вже 13 років Фокстрот працює над розвитком власних торговельних марок. За ці роки фіксується стабільне зростання попиту на продукцію ВТМ. Наразі у портфелі Фокстроту є три власні приват лейбл:

  1. Bravis. Під цією маркою покупцям пропонується споживча електроніка – телевізори, смартфони, аудіотехніка, відеотехніка, LED лампи. Хіт продажів – лінійка смарт-телевізорів з роздільною здатністю 4K UHD.

  2. Delfa. Асортимент складається з дрібної побутової техніки та приладів, які створюють комфорт на кухні, та техніки, що дбає про комфортний клімат у приміщенні.

  3. LeChef. Асортимент посуду та кухонних аксесуарів.

Приклад продукції власної торгової марки Delfa – праска Delfa DS-618

Переваги наявності власних лейблів у торговій мережі для покупця зі слів Валерія Маковецького

Український бізнесмен Валерій Маковецький вважає, що “власні торгові марки компанії – потужний інструмент опанування ніші товару із першою ціною”. Їх наявність має вже доведені переваги:

  1. Постійний контроль процесів виробництва.

  2. Регулювання асортименту.

  3. Вільна політика ціноутворення, яка обґрунтовується виключно власними інтересами мережі та потребами її покупців, а також відсутність вимоги узгодження цінової політики з відомими брендами та іншими гравцями на ринку побутової техніки та електроніки.

Еволюція приват-лейбл у торговельній мережі

Перша продукція Private Label з’явилася у Фокстроті у 2007 році. З того часу компанія запустила та відмовилися від власних складальних ліній та виробила чіткий алгоритм пошуку виробників.

Валерій Маковецький вважає, що “у першу чергу Фокстрот цікавить якість товару, який буде продаватись у добре впізнаваній українцями торговій мережі “Фокстрот”. Адже компанія має стабільно позитивну репутацію та дорожить довірою, яку їй надають постійні покупці. Крім того, торгівельну мережу цікавить вартість виробництва, адже ціна на товари СТМ має бути конкурентною. Наразі виробництво продукції Private Label зосереджено у КНР.

Серед постачальників продукції під торговою маркою BRAVIS, Delfa, LeChef є виробники, з якими компанія працює 5-10 років. Це свідчить про надійність та порядність обох сторін угоди. Завдяки відповідності критеріям якості, сервісна служба фіксує дуже низький відсоток повернень товару – до 1,5%.

“Кожного фінансового року наші спеціалісти формують оптимальну товарну матрицю, переглядаючи асортимент. Адже ринок дуже швидко змінюється, й фахівці Фокстроту постійно відслідковують динаміку: які позиції приносять найбільший і найменший прибуток, які користуються максимальним попитом, які дають збільшення товарообігу, а які є проблемними з точки зору сервісу, – ділиться досвідом впровадження власних торгових марок Валерій Маковецький, – наразі встановлено, що лідерами продажів у нас є телевізори Bravis, холодильники та морозильні камери Delfa”.

Приклад продукції власної торгової марки Delfa – Автоматична пральна машина Delfa WMA610G

Особливості роботи з імпортними виробниками для Private Label

Оскільки товари під власними торговими марками виробляються у Китаї, у Фокстроті діляться специфікою роботи з закордонними виробниками:

  1. Товари для Private Label представники компанії придивляються на міжнародних виставках у КНР. Двічі на рік ключові світові продавці електроніки та побутової техніки відправляються до Піднебесної, де відвідують до 5 виставок. Знайомляться з технологічними новинками, новими нішами та виробниками. Зазвичай, саме з виставок у світі зав’язуються ділові контакти. А магазини рітейлерів отримують якісний та сучасний товар.

  2. Китайські виробники працюють у міжнародному правовому полі. Це ускладнює узгодження юридичних питань. Наприклад, додаткових зусиль потребує складання контрактів двома мовами – це потрібно для єдиного тлумачення зобов'язань усіма сторонами угоди.

  3. Складність імпортування товару з за-кордону у тому, що збільшуються строки постачання. По-перше, певний час займає оформлення документів та розмитнення товару. По-друге, постачання товару відбувається при допомозі морського транспорту, тому сам процес розтягуються на декілька місяців.

Приклад продукції власної торгової марки Delfa

Для просування власних торгових марок компанія, головою наглядової ради якої є Валерій Маковецький, використовує цінове промо та мотивацію продавців. У планах – посилення наступних категорій побутової техніки: холодильники, морозильні камери, пральні машини та мікрохвильові печі та збільшення лінійки смарт-телевізорів.

*




Схожі новини: