Прихований цукор: як нас дурять виробники харчової продукції

Переглядів: 580

26 вересня 2023 15:00

Прихований цукор: як нас дурять виробники харчової продукції фото

Спочатку оголошуєш: «З понеділка без цукру», а потім йдеш на закупи й кладеш у кошик тільки продукти «без цукру»? Змушені вас розчарувати — не все так просто, бо треба навчитися правильно читати написане дрібним шрифтом.

Нутриціологиня Валерія Варніцька розкриває секрети виробників харчової продукції, які вони ретельно приховують за надписами «без цукру». За допомогою експертних порад ви тепер точно не станете жертвою маркетингу й навчитеся обирати саме ті продукти, які точно не містять доданого цукру.

Те, що велика кількість цукру в нашому раціоні не йде нам на користь, мабуть, відомо всім. І багато людей у намаганні зменшити споживання цукру починають стежити за кількістю доданого цукру в харчових продуктах.

Приховані цукри — це додані цукри різноманітного походження, замасковані під менш відомими назвами. Такими, як:

  • фруктоза, фруктовий сік, нектар, концентрований сік/пюре. До речі, читайте, чи корисна фруктоза;
  • сиропи (кленовий, кукурудзяний, агавовий, фініковий тощо);
  • мед, патока, солод, мальтодекстрин. Дізнайтеся, чи можна мед при діабеті;
  • глюкоза, сахароза, мальтоза, сукроза, декстроза, галактоза.

Це лише частина, а загалом відомо понад 60 назв прихованого цукру!

Найпопулярніші хитрощі з використанням прихованого цукру:

  1. Повне маскування цукру у складі під іншою назвою, але позиціювання продукту як «без цукру».
  2. Використання різних цукрів, у тому числі й звичайного, але він в найменшій кількості. У такому випадку білий/рафінований цукор буде десь наприкінці переліку інгредієнтів. Це створює враження, що загального цукру в цьому продукті мало.
  3. Продукти також можуть «похвалитися» тим, що їх виготовлено з органічних і/або «натуральних» інгредієнтів, або зі справжніх фруктів, чи вони містять лише цукри природного походження. Досить часто це лише маркетингова тактика, а сам продукт може містити більше цукру, ніж його менш «натуральні» альтернативи.

Висновок? Не ведіться на гучні назви й позначки, а завжди вивчайте етикетки (склад, харчову цінність) навіть дитячої продукції.

Джерело: Shuba




Схожі новини: