Скандал у Японії. Сотні покупців отримали від топової мережі магазинів пошкоджені торти

Переглядів: 481

28 грудня 2023 11:45

Скандал у Японії. Сотні покупців отримали від топової мережі магазинів пошкоджені торти фото

Takashimaya не змогла визначити, чому торти прибули до покупців пошкодженими

Велика мережа японських універмагів Takashimaya попросила пробачення за те, що деякі різдвяні торти, які вона продала через свій інтернет-магазин, були доставлені покупцям деформованими.

"Ми зрадили очікування багатьох клієнтів. Відповідальність лежить на нашій компанії", – заявив старший керуючий директор Takashimaya Казухіса Йокояма на пресконференції 27 грудня в Токіо.

За словами Йокоями, внутрішнє розслідування не змогло визначити, чому торти прибули до покупців пошкодженими.

Компанія отримала замовлення приблизно на 2900 тортів з 20 вересня до 9 грудня і мала доставити їх з 22 до 25 грудня відповідно до заявок клієнтів.

Торти, що продаються у висококласному універмазі, по всій Японії коштували 5400 єн ($38).

З 23 грудня Takashimaya почала отримувати скарги на те, що доставлені торти розчавлені чи пошкоджені. Станом на вечір вівторка, 26 грудня, надійшло 807 скарг.

На фотографіях, опублікованих у соціальних мережах, видно, як нарізана полуниця зісковзує з розтопленої глазурі.

Полуничне пісочне печиво виготовлене кондитерською компанією Win's Ark, що контролюється французьким рестораном у місті Йокогама. Доставленням займалася окрема компанія Yamato Transport.

Продукт було відправлено покупцям замороженим, але у низці випадків клієнти отримали пошкоджені торти.

У неділю, 24 грудня, компанія Takashimaya опублікувала на своєму сайті вибачення. Вона заявила, що поверне гроші клієнтам або компенсує збиток в інший спосіб.

Джерело: Ліга




Схожі новини: