Вірте у краще, але готуйтесь до гіршого. Що робити, якщо зник мобільний зв’язок: сім важливих кроків

Переглядів: 204

16 березня 2024 09:40

Вірте у краще, але готуйтесь до гіршого. Що робити, якщо зник мобільний зв’язок: сім важливих кроків фото

Сьогодні телефони нам потрібні настільки, наскільки стабільне їх підключення до Інтернету, тому коли виникають перебої з мережею, це може перетворити ваш гаджет на звичайний шматок заліза.

Чи знайома вам ситуація, коли у вас раптово зникла мобільна мережа? Це може бути досить дратуючим, особливо якщо причина — ракетні атаки російських окупантів, які тільки «мріють» залишити нас без усіх благ науково-технічного прогресу.

Проте, не панікуйте! Існує кілька кроків, які можна виконати, щоб повернутися до нормального режиму, зв’язатись з рідними та навіть попрацювати від мережі.

Перезапуск гаджета

Всі ми знаємо цей чарівний спосіб вирішення всіх проблем зі смартфоном — перезапуск. Для початку спробуйте вимкнути та знову ввімкнути телефон.

Перезапуск дозволяє програмам на телефоні вимкнутись і оновити, що потенційно може допомогти впоратись з неполадками програмного забезпечення. Якщо це не працює, читайте далі.

Режим польоту

Іноді ця дія може допомогти з'єднатися з мережею знову, увімкніть режим польоту на декілька секунд, зачекайте і вимкніть. Це може допомогти впоратись з проблемою.

Можливо, ваш звʼязок взагалі не працює через те, що режим польоту вже ввімкнено, і в цьому випадку ви не можете використовувати мобільні дані.

Вимкніть Wi-Fi

Вимкнення Wi-Fi може вирішити проблеми з відсутністю даних в тих випадках, коли ви перебуваєте в зоні поза покриттям Wi-Fi і мобільним зв’язком.

Не треба панікувати. Що робити, якщо мобільний зв’язок раптом зникне?

Це може відбуватися, наприклад, коли ви знаходитесь в місці з обмеженим охопленням мережі Wi-Fi.

Вимкнення цієї опції дозволить вашому пристрою автоматично перемкнутися на мобільний зв’язок і використовувати його для доступу в Інтернет. Таким чином, ви зможете уникнути проблем з відсутністю зв’язку в зоні низького Wi-Fi сигналу.

Проблеми з SIM-картою

Якщо ви ще не використовуєте технологію eSIM, про яку ми нещодавно розповідали, фізична карта може бути пошкоджена або несправна, що може впливати на здатність телефону підключатися до мобільної мережі.

В такому разі треба відвідати магазин вашого мобільного оператора або замовити нову SIM-карту через інтернет.

Оновіть програмне забезпечення телефону

Застаріле або пошкоджене програмне забезпечення на вашому телефоні може призвести до проблем з підключенням мобільних даних.

Пошкоджене апаратне забезпечення, або проблеми з тарифним планом

Несправне або пошкоджене апаратне забезпечення на вашому телефоні, таке як антени або модулі мобільного зв’язку, може перешкоджати підключенню до мережі.

Деякі тарифні плани можуть мати обмеження щодо використання мобільних даних поза визначеними лімітами.

Для вирішення проблеми з підключенням мобільних даних слід перевірити всі ці аспекти і, за необхідності, звернутися до оператора мережі.

Підключіться до мережі іншого оператора

Якщо мережа вашого оператора недоступна, ви можете спробувати підключитися до мережі іншого оператора для забезпечення зв’язку. Ось кілька кроків, які можна виконати для цього:

Відключіть автовибір мережі:

На Android: Перейдіть до налаштувань потім Мобільна мережа (чи Підключення) та натисніть Оператор мережі

На iOS: Перейдіть до Параметри Стільникові дані, та натисніть Вибір мережі. Після відключення автовибору мережі ваш телефон покаже список доступних мереж. Виберіть потрібного оператора зі списку доступних мереж.

Відключіть автовибір мережі:

  • На Android: Перейдіть до налаштувань потім Мобільна мережа (чи Підключення) та натисніть Оператор мережі
  • На iOS: Перейдіть до Параметри Стільникові дані, та натисніть Вибір мережі. Після відключення автовибору мережі ваш телефон покаже список доступних мереж. Виберіть потрібного оператора зі списку доступних мереж.
  • Після вибору мережі ваш телефон спробує зареєструватися в цій мережі. Це може зайняти деякий час.

Якщо зареєструватися не вдалося з першої спроби, спробуйте ще раз або виберіть іншу доступну мережу зі списку.

Після успішної реєстрації в мережі перевірте можливість вихідних дзвінків і SMS.

Важливо пам’ятати, що використання мережі іншого оператора може підлягати додатковим витратам згідно з вашим тарифним планом.

Якщо вам не вдається знайти зв’язок, ви можете використати месенджери з функцією рації або Інтернету. Радіус роботи залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60−100 м), ви можете додати про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв’язку, наприклад: Voxer, Walkie Talkie, Walkie Talkie, Two Way: Walkie Talkie, Bridgefy.




Схожі новини: