Недитячі гроші: скільки коштує один пост в акаунті TikTok 10-річної дочки Кім Кардаш'ян
9 квітня 2024 19:00
Дівчинка веде акаунт у TikTok разом із матір'ю, і кількість їхніх передплатників уже скоро перевалить за 20 мільйонів осіб.
10-річна Норт Вест, дочка Кім Кардаш'ян і Каньє Веста, може заробити від $30 тисяч до $45 тисяч за пост у TikTok, який веде разом зі своєю матір'ю. На нього підписано 19,2 млн осіб, які залишили загалом 481 млн лайків на їхні відео, пише Mail.Online з посиланням на Influencer Marketing Hub.
Tikcalculator також повідомив, що передбачуваний дохід пари за відео склав $30 657.
Тим часом ресурс Hype Audit підрахував, що доходи матері і дочки будуть трохи нижчими, оскільки вони оцінили прибуток у розмірі від $16 тисяч до $25 тисяч за пост.
І схоже, що кількість підписників Норт зростає в геометричній прогресії, згідно з дослідженням, проведеним Viralyft.com, яке показало, що в лютому цього року в дівчинки з'явилося 800 тисяч нових фоловерів.
Кім і Норт розважали підписників на Великдень, беручи участь у конкурсі "Спробуй не трясти головою" на своєму акаунті, а потім також побажали своїм шанувальникам щасливого Великодня.
"Норт Вест демонструє пристрасть до музики і творчості, натхненну музичною спадщиною її батька Каньє Веста. Цікаво бачити, наскільки більшого впливу та потенційного доходу може досягти дівчинка. Під керівництвом мами і мега-впливової особи Кім Кардаш'ян, яка керує її обліковим записом у TikTok, у 10 років вона вже отримала величезну платформу і потік доходу. Буде цікаво подивитися, чи різко збільшиться кількість її послідовників і які її майбутні можливості заробітку, коли вийде її дебютний альбом", — зазначив представник Viralyft.com.
Норт мріє повторити успіх зірки TikTok Чарлі Д'Амеліо, яка може похвалитися вражаючими 152,9 мільйонами підписників на платформі. Донедавна 19-річна дівчина посідала перше місце на сайті, поки її не випередила Хабі Ламе, у якої 161,4 мільйона підписників.
За даними Forbes Top Creators 2023 року, Чарлі заробила $23 мільйони торік і стала обличчям Prada і ходячою рекламою Amazon, CeraVe і SKIMS, лінії одягу, співзасновницею якої є сама Кім Кардаш'ян.
Джерело: Фокус