Просування сайту в пошукових системах
Просування веб-сайту в пошуковиках – завдання не з простих. У величезній кількості інформації доводиться змагатися із суперниками, прагнучи попасти в ТОП видачі. Це вдається тим, хто добре знає SEO, вміє чесно дотримуватися певних правил та дійсно працює над відповідним питанням. А попрацювати прийдеться, адже без цього проєкт не матиме майбутнього.
SEO як джерело трафіку
SEO, тобто пошукове просування, дає сайту вагому частину трафіку, спрямовуючи на русурс потенційних клієнтів: покупців, передплатників, читачів. Навіть після того, як SEO-роботи буде припинено, трафік буде певний час збільшуватися сам по собі. Але щоб запустити будь-який сайт – казино та ігрові автомати в Україні, інтернет-магазин або тематичний інформативний проект – треба виконати певні дії.
Створення семантичного ядра
Це список слів та словосполучень, що несуть у собі змістовну інформацію про сайт – його тему та структуру. Ядро можна сформувати через готову структуру проекту або за допомогою пошукових запитів. Другий варіант є надійнішим та ефективнішим.
Збільшення кількості сторінок
Пошукові системи запам'ятовують інформацію про сайт і видають сторінки після їх включення в індекс. Індексацією можна керувати, наприклад через безкоштовний Google-інструмент Search Console. Він оцінює ефективність ресурсу і інформує про відображення сайту в результатах пошуку. Якщо сторінок багато, це допоможе просунутися у ТОП видачі.
Використання посилань
Кількість останнії має бути достатньою, але без перебільшення. Посилання ведуть на інші сторінки того ж сайту або на партнерські проекти. База посилань постійно перевіряється. Якість контенту – головна складова будь-якого сайту. Тексти. Відео, фото, ілюстрації – все це має бути цікавим, інформативним та унікальним. Причому контент треба регулярно оновлювати.
Корисні поради
Щоб успішно просувати сайт, слід дотримуватися наступних рекомендацій та правил:
- ніколи не копіювати чужі матеріали, розміщувати ексклюзивний контент;
- наповнювати сторінки корисними та зрозумілими статтями, що їх легко читати;
- виключити «воду» − непотрібний контент, що не несе ніякої інформативної складової та не є цікавим.
SEO-просування – це розуміння особливостей сайту. Ресурс, навіть якщо його тематика є розповсюдженою, повинен мати свою родзинку − в дизайні, форматі викладення матеріалу, манері оповідання тощо. Саме тому багато власників сайтів віддають перевагу професійній СЕО-оптимізації, довіряючи свої проекти спеціалістам.