Чотири українські бренди представили свої колекції на London Fashion Week
Вперше на London Fashion Week презентували український бренд чоловічого одягу — Andreas Moskin
З 16 до 20 лютого у Лондоні відбувся ювілейний 40-й Тиждень Моди, на якому чотири українських дизайнери презентували свої колекції одягу.
Покази українських брендів відбулися 16 лютого у межах UA in UK Fashion Show — частини офіційного розкладу London Fashion Week. Організацією займалася спільнота українців у Британії UA in UK.
Цього сезону організатори модних показів вирішили приділити більше уваги брендовому розмаїттю, ідеям сталого розвитку та захисту довколишнього середовища.
Вперше на London Fashion Week презентували український бренд чоловічого одягу. Ним став Andreas Moskin, динамічний преміумбренд із креативними формальними, кежуал та кутюрними колекціями. У колекції аудиторія змогла побачити фірмові елементи бренду — піджак із гострими плечима, збільшені лацкани, чорні деконструйовані блейзери із шовку та вовни, а також небанальні та сміливі кольори.
"Ми дуже щасливі, що у нас є можливість через одяг доносити такі важливі сьогодні повідомлення для міжнародної спільноти. Саме на таких великих майданчиках ми фактично без слів говоримо світу, що ми вільні, ми самодостатні, ми продовжуємо робити красу, попри війну", — розповідають засновники та дизайнери бренду Andreas Moskin.
Зокрема, на Тижні Моди в Лондоні свої вироби показали 3 жіночі бренди Innna, Sofi Rich та UPSLOWUSE. Жіночий бренд одягу Sofi Rich традиційно створив ексклюзивні та елегантні образи для жінок. За словами речників бренду, вони розробляють одяг для тієї, що обирає бути королевою свого життя.
Також глядачі мали можливість оцінити колекцію бренду INNNA, який дотримується філософії "один образ для будь-якої нагоди". Команда запевняє, що плавний перехід від ділової зустрічі до коктейль-бару можливий.
Ще один учасник шоу Upslowuse — унікальний концептуальний бренд свідомої моди, який пропагує сміливість бути собою. Бренд розповідає історію самопізнання та самосприйняття мовою текстури, кольору та крою. Розробка одягу бренду здійснюється так, щоб мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище. Upslowuse використовують методи апсайклінгу, а також надлишкові тканини натурального складу.
За словами організаторів, цією подією вони хотіли продемонструвати талант та креативність молодих українських дизайнерів, які створюють та розвивають українську фешн-індустрію, попри всі труднощі та біль війни, який відчуває кожен українець у всьому світі. Крім того, подія стала нагадуванням міжнародній спільноті про другу річницю війни в Україні.
Джерело: Ліга