Енергоефективні школи: нова генерація
Переглядів: 1137
16 березня 2019 09:17
Одним з найважливіших та найактуальніших питань у нашій країні є питання енергозбереження, адже саме низька енергоефективність є визначальним фактором кризових явищ. Людству необхідно навчитися зберігати та раціонально використовувати енергоресурси, тому що зростання цін на енергопотреби та завдання шкоди довкіллю вимагають знаходження нових шляхів вирішення цих питань.
Основним підходом до енергозбереження повинна бути системність. Розгляньмо такий спосіб економії енергії на прикладі однієї з міських шкіл – НВК №16.
Перше, що необхідно зробити в школі, – це замінити в приміщенні старі глибинні радіатори з об’ємом води, що обігрівається не менше ніж 2,6л на одну секцію, на нові алюмінієві або поліметалеві з об’ємом води, що обігрівається до 0,2 л на одну секцію. Зменшення кількості води, яка буде обігріватися, сприятиме більш економній роботі котла.
Також необхідно встановити лічильники обліку тепло- та електроенергії. Це допоможе контролювати об’єм енергії, що використовується, та виявляти об’єкти, у яких потрібно впроваджувати більші енергозберігальні заходи.
Способом збереження теплової енергії в приміщеннях також є заміна старих дерев’яних вікон на нові енергозберігальні металопластикові вікна. Принцип їх енергозбереження полягає в тому, що пластик сам по собі дуже погано проводить тепло, а склопакет, у якому між скляними листками є інертний газ, також є досить поганим провідником тепла. Плюс до цього – герметичність їх установки. Ось секрет найбільшої вірогідності збереження значної кількості тепла! На перший погляд може видатися, ніби це не настільки суттєво, але для великої школи це значна економія коштів.
Ще існує спосіб «теплої оселі» – утеплення фасадів будинків. Завдяки цьому в будівлі доцільно використовуються енергоресурси та зменшуються витрати на сплату комунальних послуг.
У всіх приміщеннях необхідно замінити прибори освітлення зі звичайних ламп накалювання на світлодіодні, оскільки вони видають порівняно більше світла, але при цьому споживають менше електричної енергії. Крім того, вони повністю екологічно безпечні, що також дає можливість охороняти довкілля. І для зору учнів це теж дуже корисно, бо світло від таких ламп прирівнюється до денного, а саме воно є найкориснішим.
Також для зменшення витрат на підігрів енергоносія в опалювальний період можна застосувати установки проміжного підігріву – рекуператори тепла. З їх допомогою за рахунок використання тепла газів, що відходять, у системі обігріву теплообмін між теплоносіями здійснюється безперервно через стінку, яка розподіляє їх. Завдяки цьому можна зекономити до 40% енергії, що використовується.
Для зниження витрат на централізоване опалення може застосовуватися тепла підлога з плівковими обігрівачами – електропідлога. Тепла підлога не сушить повітря, що забезпечує його оптимальну вологість. Це дуже корисно для астматиків та алергіків, яких у нашому регіоні, на жаль, чимало. А ще перевагою електричної теплої підлоги є те, що її можна встановлювати на будь-якому поверсі, що є дуже важливим аргументом. Бо в нашій школі найменші учні, першачки, навчаються на другому поверсі, і саме їм дуже потрібна оптимально комфортна температура.
Отже, ми запропонували ось такий невеликий план з підвищення енергозбереження на прикладі однієї зі шкіл. Його можна застосовувати до будь-якої школи або дитячого садочка нашого міста.
Автор: Попов Валерій, учень 6 Б класу, НВК №16
Основним підходом до енергозбереження повинна бути системність. Розгляньмо такий спосіб економії енергії на прикладі однієї з міських шкіл – НВК №16.
Перше, що необхідно зробити в школі, – це замінити в приміщенні старі глибинні радіатори з об’ємом води, що обігрівається не менше ніж 2,6л на одну секцію, на нові алюмінієві або поліметалеві з об’ємом води, що обігрівається до 0,2 л на одну секцію. Зменшення кількості води, яка буде обігріватися, сприятиме більш економній роботі котла.
Також необхідно встановити лічильники обліку тепло- та електроенергії. Це допоможе контролювати об’єм енергії, що використовується, та виявляти об’єкти, у яких потрібно впроваджувати більші енергозберігальні заходи.
Способом збереження теплової енергії в приміщеннях також є заміна старих дерев’яних вікон на нові енергозберігальні металопластикові вікна. Принцип їх енергозбереження полягає в тому, що пластик сам по собі дуже погано проводить тепло, а склопакет, у якому між скляними листками є інертний газ, також є досить поганим провідником тепла. Плюс до цього – герметичність їх установки. Ось секрет найбільшої вірогідності збереження значної кількості тепла! На перший погляд може видатися, ніби це не настільки суттєво, але для великої школи це значна економія коштів.
Ще існує спосіб «теплої оселі» – утеплення фасадів будинків. Завдяки цьому в будівлі доцільно використовуються енергоресурси та зменшуються витрати на сплату комунальних послуг.
У всіх приміщеннях необхідно замінити прибори освітлення зі звичайних ламп накалювання на світлодіодні, оскільки вони видають порівняно більше світла, але при цьому споживають менше електричної енергії. Крім того, вони повністю екологічно безпечні, що також дає можливість охороняти довкілля. І для зору учнів це теж дуже корисно, бо світло від таких ламп прирівнюється до денного, а саме воно є найкориснішим.
Також для зменшення витрат на підігрів енергоносія в опалювальний період можна застосувати установки проміжного підігріву – рекуператори тепла. З їх допомогою за рахунок використання тепла газів, що відходять, у системі обігріву теплообмін між теплоносіями здійснюється безперервно через стінку, яка розподіляє їх. Завдяки цьому можна зекономити до 40% енергії, що використовується.
Для зниження витрат на централізоване опалення може застосовуватися тепла підлога з плівковими обігрівачами – електропідлога. Тепла підлога не сушить повітря, що забезпечує його оптимальну вологість. Це дуже корисно для астматиків та алергіків, яких у нашому регіоні, на жаль, чимало. А ще перевагою електричної теплої підлоги є те, що її можна встановлювати на будь-якому поверсі, що є дуже важливим аргументом. Бо в нашій школі найменші учні, першачки, навчаються на другому поверсі, і саме їм дуже потрібна оптимально комфортна температура.
Отже, ми запропонували ось такий невеликий план з підвищення енергозбереження на прикладі однієї зі шкіл. Його можна застосовувати до будь-якої школи або дитячого садочка нашого міста.
Автор: Попов Валерій, учень 6 Б класу, НВК №16
.
16 березня 2019 г. (13:56)
Ответить
Один человек за среднюю продолжительность жизни 70-80лет . Выпускает из себя 20 тонн мочи и кала , короче полная жд цистерна дерьма не считая газов. Вот вам энергия тепло и газ
Схожі новини: