Свято вуличної культури. INTERTOP і KALUSH випустили спільну колекцію одягу та аксесуарів

Переглядів: 528

21 листопада 2023 13:47

Свято вуличної культури. INTERTOP і KALUSH випустили спільну колекцію одягу та аксесуарів фото

Український fashion-ритейлер INTERTOP випустив нову колаборацію. Цього разу це колекція, створена у співпраці з популярним українським гуртом Kalush Orchestra.

Гурт KALUSH спалахнув на українській реп-сцені у 2019 році. Молоді хлопці з Калуша дуже швидко полюбилися молодим українцям, подарувавши такі хіти, як Зорі, Гори, Калуські вечорниці разом з Tember Blanche, Додому в дуеті зі Skofka, Stefania — переможну пісню Євробачення 2022 та багато інших.

Молоді, динамічні, завзяті та винахідливі KALUSH — яскраві представники нового покоління, саме тому INTERTOP, як соціально-відповідальний бізнес, який підтримує українську культуру, запросив KALUSH створити колекцію, що неодмінно стане must have цього сезону.

Ідея співпраці з’явилася ще в минулому році, коли гурт Kalush Orchestra гримів на весь світ після перемоги на Євробаченні у Турині. Kalush Orchestra був створений у 2021 році як гурт із шести музикантів, а також як спіноф першого проєкту KALUSH — 7 учасників гурту. Вихід нової колекції INTERTOP присвятив саме початку Євробачення 2023, яке цьогоріч проходить у Ліверпулі під знаком України.

«Ми раді, що наша співпраця з INTERTOP поєднує у собі не тільки моду, а й саме українську музику. У своїй творчості ми прагнемо до пошуку нових стилів звучання та сенсів. І в цій колаборації один з головних сенсів — це віра у нашу скору перемогу», — прокоментував співпрацю лідер гуртів KALUSH та Kalush Orchestra Олег Псюк.

Колекція INTERTOP х KALUSH

Мода та музика — саме вони стали головною ідеєю нової колекції і поєднали fashion-ритейлера INTERTOP і хлопців з KALUSH. В ній — жага життя, легкість і безтурботність юності та молодості, любов до української музики та неодмінна віра в перемогу, що поєднуються з трендовими моделями сезону весна-літо 2023 і актуальною зараз вуличною культурою.

До колекції увійшли речі унісекс — футболки, штани і шорти, які однаково стильно виглядають як на чоловіках, так і на жінках.

Для жінок і дівчат бренд запропонував ширший вибір речей у стилі sport casual. Це зручні топи, велосипедки, шорти, куртки та футболки кроп, спортивні сукні.

Із взуття до дропу увійшли зручні та легкі кеди.

До колекції також увійшла культова рожева панама KALUSH — модна і актуальна bucket hat, яка після появи KALUSH Orchestra на Євробаченні звела з розуму світ. Така панама є навіть у Арнольда Шварценеггера.

З інших аксесуарів дропу можна придбати чоловічі та жіночі шкарпетки.

Колекція вирізняється фірмовими кольорами українського реп-гурту — рожевим, чорним та базовим білим, який ніколи не вийде з моди.

Особливу увагу в колекції привертають принти. Це впізнаване лого та стилізоване зображення сопілки — фірмові риси гурту KALUSH. А також три принти, серед яких стилізований тризуб та колосся пшениці і соняшники, що нагадують густо засіяні та родючі українські лани.

Усі речі в колекції вирізняються мінімалістичним та лаконічним дизайном, який відображає дух сьогодення і настрій українців. Колекція вже доступна для всіх охочих у магазинах INTERTOP, на сайті INTERTOP.UA та в мобільному застосунку.

Made in Ukraine

Нова колаборація INTERTOP х KALUSH — повністю український продукт. Її мета не тільки пропагувати українське, а й підтримувати вітчизняного виробника, адже колекція виготовлена в Україні за участю українських постачальників і виробників. Завдяки такому підходу INTERTOP вдалося не лише створити речі, які мають надзвичайно високу якість — від матеріалів та виконання, а й зробити її доступною для всіх українців.

Отже, INTERTOP не лише регулярно сплачує податки в український бюджет, а й допомагає це робити іншим партнерам, сприяючи роботі української економіки в ці складні, але без сумніву звитяжні часи. На це компанію надихає сама Україна, невтомні і незламні українці, безстрашні ЗСУ та партнери, які попри все продовжують працювати в Україні.

Потужна сила колаборацій

Колаборація із KALUSH — це ще одна із цілої низки fashion-колаборацій INTERTOP, які вже встигли полюбитися українцям. Прихильники fashion-ритейлера можуть легко пригадати, наприклад, спільні колекції з дизайнеркою Лілією Пустовіт та Національним Олімпійським комітетом.

У травні 2022 року INTERTOP повернувся до практики створення колаборацій спочатку з поштовим оператором Укрпошта, підтримавши знамениту марку Рускій воєнний корабль. Тоді 5% від продажу футболок та світшотів fashion-ритейлер перерахував на допомогу ЗСУ.

Колекція виявилася настільки успішною, що INTERTOP вирішив створити нову колаборацію, і цього разу з державною фандрайзинговою платформою UNITED24, що збирає допомогу для України по всьому світу. Весь прибуток від реалізації лімітованої колекції спрямовується на напрям Оборона і розмінування.

До неї увійшли футболки, худі та шопери зі слоганом UNITED24 The Power of Freedom та вишитим українським прапором. Футболка з цієї колекції є також у президента України Володимира Зеленського — у ній він неодноразово записував свої щоденні звернення до українців.

Ця колекція виявилась також дуже успішною попри те, що її запуск був важким, оскільки виробничі потужності були обмежені через постійні російські ракетні обстріли. А втім, на початку березня 2023 року INTERTOP зібрав завдяки їй 1 млн грн, які перерахував у фонд на допомогу ЗСУ. Речі з цієї колекції і досі можна придбати та підтримати благодійну ініціативу — вона постійно поповнюється новими позиціями та кольорами.

Вихід у прокат довгоочікуваного українського анімаційного фільму Мавка: Лісова пісня за мотивами драми-феєрії Лесі Українки, INTERTOP також не обійшов своєю увагою.

INTERTOP х MAVKA — це ліцензійна колекція з унікальним дизайном дитячого і дорослого одягу та аксесуарів. Вона складається з футболок, світшотів та шоперів із зображеннями ключових героїв: Мавки, Жабокиця, Чорної лелеки, Шустя, Гука та інших, а також рун і автентичних українських орнаментів.

Fashion-колаборація — як спосіб висловитись

Після колекції з KALUSH fashion-ритейлер потішить українців ще чималою кількістю колаборацій, адже після початку повномасштабної війни вони набули нових сенсів. Це історія насамперед не про прибуток, а про таку важливу зараз підтримку для українців. Це підняття настрою і бойового духу. Це важлива підтримка армії, як у випадку з колабораціями з Укрпоштою та UNITED24. Це мода — як спосіб висловити свою позицію: стилізовані принти, прапор, кольори та логотипи. Це популяризація української культури, як, наприклад, колаборації з KALUSH і Мавка: Лісова пісня. Це популяризація українських виробників, бо всі речі з колекцій виготовляються виключно в Україні.

Джерело: NV




Схожі новини: